Przykasowali mi moją O2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mirus
    Ambiente
    • 2005
    • 213

    #51
    No i odebrałem we wtorek auto. To co wytknąłem im, to poprawili, ale nie jest idealnie.
    Na prawych tylnych drzwiach (nie wiem po co je malowali) i błotniku jest za dużo nalane lakieru bezbarwnego - na rancie drzwi widać jak lakier spłynął, a do tego jest lekki baranek. Umówiliśmy się, że dopolerują to w innym terminie - będę musiał do nic pojechać.
    Podsumowując prace Auto Blak - drugi raz bym nie oddał im auta.

    Odnośnie pisma do PZU o odszkodowanie z tytułu utraty wartości auta - dzwoniłem i Pan powiedział, że jeżeli nie sprzedaję auta, to nie ma utraty wartości Przygotowują pismo i powinienem je otrzymać - rozumiem, że odmowne
    Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
    Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #52
      mirus, Co on pierdoli, powiem dosadnie. Jak bedziesz chcial sprzedac auto za 3-4 lata to wtedy Ci powie, ze sprawa sie przedawnila, ze nie mozna ustalic ile auto bylo wtedy warte itd. Oni ZAWSZE odpalauja klienta, bo na 95% odpusci, a tylko te 5% walczy o swoje, a uwierz, ze warto. Auto masz trzepniete i jak przyjdzie ktos je kupi powiesz, ze typowa stluczka drogowa i ze dobrze naprawiony itd to pojdzie dalej, albo powie np 5tys zl mniej to biore. Nie daj sie :!:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Ryży Koń
        Drive
        • 2005
        • 83

        #53
        Powinieneś jeszcz pójść i wydostać kasę za straty moralne, ból i cierpienie i to nie jest żart.
        A co do napraw to polecam Sinclan w Zakręcie i pana Irka Szczawińskiego, szefa serwisu blacharskiego. Trzeba go zawsze trochę kolanem przycisnąć ale jest ogólnie git.

        Komentarz

        • mirus
          Ambiente
          • 2005
          • 213

          #54
          Zamieszczone przez Ryży Koń
          Powinieneś jeszcz pójść i wydostać kasę za straty moralne, ból i cierpienie i to nie jest żart.
          A co do napraw to polecam Sinclan w Zakręcie i pana Irka Szczawińskiego, szefa serwisu blacharskiego. Trzeba go zawsze trochę kolanem przycisnąć ale jest ogólnie git.
          Chyba trochę załuję, że nie oddałem auta do naprawy do Zakrętu.
          Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
          Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

          Komentarz

          • zombie
            Classic
            • 2005
            • 39

            #55
            Może w kontekście moich przejść humor Ci się trochę poprawi... Też mam Oktasię w leasingu (Futura Prime). Rok temu kolo wyjechał mi na skrzyżowaniu. Zgnieciony został tylko lewy przód; światło, nadkole, akumulator i takie tam. Silnik podobno nie ucierpiał. Akcja miała miejsce w W-wie, więc oczywiście po chwili przybyły sępy - holowniki. Skoda Assistance mnie olało - powiedzieli, że holowanie mi się należy jak się samochód zepsuje, a nie jak ulegnie wypadkowi. Zdałem się więc na kolesia z pomocy drogowej, który powiedział, że do Zakrętu za daleko, ale on ma układ z autoryzowanym serwisem Skody w Konstancinie - Lewil. Po paru telefonach mówie - pakuj pan te zwłoki.

            Poszełem do PZU i, jak radzili w warsztacie, zażyczyłem sobie, żeby rzeczoznawca poinformował mnie kiedy wybierze się obejrzeć auto. Rzeczoznawca jednak przeoczył tą prośbę i poszedł sam. Szkodę wycenił na 37 tys, a wartość (2,5 letniego samochodu) na 35 tys., więc uznali, że samochód jest do kasacji. Po odliczeniu wraku doszli do wniosku, że są gotowi wypłacić 15 tys. odszkodowania.

            Leasing przysłał mi pismo, że jak samochód do kasacji, to mam im zawieźć wrak do Bydgoszczy i powiedzieć gdzecznie dowidzenia - koniec leasingu, co oznaczałoby dla mnie strate ok. 60% spłaconego samochodu, bo odszkodowanie ledwie pokryłoby pozostałą kwotę do spłacenia wartości auta.

            Po 2 miesiącach walki (pisma, paragarfy, etc.) leasing wydał zgodę na naprawę samochodu częściowo z nowych elementów, a częściowo z używanych.

            Lewil dokonał naprawy - mimo, że to nie ASO (mają jakieś układy z Wimarem) - trzeba przyznać, że świetnie się spisali. Miałem tylko jedną reklamację - nie działała poduszka (nie sprawdzałem empirycznie, ale świeciła się kontrolka :lol: ). Na czas naprawy, bez proszenia, dali Passata.

            Krótko mówiąc: wypadek nie z mojej winy a omal nie straciłem auta i wszystkiego co za nie zapłaciłem. Poniosłem koszt (zwrotny) - 4 tys. VAT. Takie są konsekwencję korzystania z leasingu.

            Gandalf: jak możesz, poproszę wzór tego pisma o zwrot utraty wartości :wink:

            Co myślicie o tej akcji? Czemu mogli tak wysoko wycenić koszty naprawy? Wałek jakiś PZU i warsztatu?

            Komentarz

            • mirus
              Ambiente
              • 2005
              • 213

              #56
              Rzeczywiście jakaś kupa z tą wyceną. W mojej Skodzie wymieniali:
              - przedni zderzak
              - osłonę chłodnicy
              - przednią klapę
              - reflektor
              - tylny zderzak
              - tylną klapę
              - pas tylny
              - lampę tylną
              - pare innych drobnych rzeczy

              Z Auto Blak dostałem fakturę na 15 tyś zł

              Nie wiem co u Ciebie liczyli, że wyszło im 37 tyś :?:
              Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
              Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

              Komentarz

              • huwe
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2005
                • 976

                #57
                zombie, u mnie było podobnie:
                wartość auta ocenili na jakieś 33 koła, wartość naprawy na 27 i koniec: szkoda całkowita. A jak chciałem przy oględzianch , żeby mi wpisał szkodę rozliczaną kosztorysowo to sie pedał jeb..... y (jeździ białą fabką info - expert - z Krosna- jakbyś to kolego czytał - to żebyś wiedział , że o tobie mowa)uparł, że na pewno nie będzie szkody całkowitej przy naprawie serwisowej . ASO da upuścik na części, obniży stawkę za rbg. itp, itd. Auto miało wtedy tak jak twoje 2,5 roku. W sumie trzaśnięty przód "na znaczek" - maska, pas przedni, chłodnica, lampy zderzak, no i poduchy + pasy.
                Skąd takie kosmiczne części naprawy w ASO? Deska + poduchy + pasy =13tys. Czyli połowa wartości naprawy. Też mi zaproponowali 15 tys. do ręki, a resztę rób co chcesz. Chwała najwyższemu, że w VW Bank trafiłem naprawdę na dziewczynę , która miała pojęcie :
                1.po co tam siedzi
                2.znała już przeboje klientów z hestią
                3. CHCIAŁA mi pomóc
                4. POMOGŁA.

                To było w grudniu.
                Do dzisiaj jeszcze nie mam dobrze polakierowanej maski - matowe plamy. Poprawiali już trzy razy ( ASO) - i stwierdziłem, że to ich szczyt możliwości technicznych. Szkoda moich nerwów, i straconego czasu. Po ostatniej poprawce pojechałem do znajomego mechanika, który popatrzył, mlasnął ozorem i rzekł: poczekaj jeszcze ze dwa tygodnie, niech wyjdzie wszystko co ma wyjść - przyjedziesz - spróbujemy zapolerować. Uda się to zapłacisz symbolicznie 3 dychy. NIe wyjdzie , drzemy do blachy, malujemy po naszemu - i będzie cycuś. ( za 3 stówy )
                Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                Komentarz

                • zombie
                  Classic
                  • 2005
                  • 39

                  #58
                  No tak. Ja też miałem do wymiany pas i poduszkę, więc przy kosztach ASO mogło się nazbierać. Kiedy próbowałem dostać od PZU jakiś wykaz części uszkodzonych mówili, że nie mogą, bo nie jestem właścicielem auta. :?

                  Komentarz

                  • grzegorz
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 128
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
                    • BMM 2.0 TDI 140 KM

                    #59
                    Zamieszczone przez mirus
                    No i odebrałem we wtorek auto. To co wytknąłem im, to poprawili, ale nie jest idealnie.

                    Odnośnie pisma do PZU o odszkodowanie z tytułu utraty wartości auta - dzwoniłem i Pan powiedział, że jeżeli nie sprzedaję auta, to nie ma utraty wartości Przygotowują pismo i powinienem je otrzymać - rozumiem, że odmowne
                    To niech Ci gościu zdefiniuje co to jest utrata wartości, normalnie śmieszny jakiś kombinator, bo imo utrata nie jest od sprzedaży tylko od uszkodzeń jakie miały miejsce w Twoim aucie, a to czy auto sprzedajesz, czy nie, nie jest żadnym wyznacznikiem.
                    życie zmienia marzenia ...
                    1.9TDI ALH powered by MT: 120KM/260Nm

                    Komentarz

                    • Voldemort
                      Ambiente
                      • 2006
                      • 134

                      #60
                      Pozwolę podpiąć się do tego postu.

                      5 tygodni oczekiwania na auto po kolizji. Przez to nie mogłem przetestować motorowni na DynoDay. Kierowaca Forda Mondeo przecinając linie ciągłą, tuż przed pasami dla pieszych, gwałtownie zajął mój pas ruchu właśnie kiedy przejeżdżałem obok niego. W efekcie zepchnął mnie na sygnalizator świetlny. Lampę ściąłem a jej metalowa oprawa spadła na słupek boczny i szybę.
                      No powiem wam koszmarne uczucie bezsilności bo nijak nie mogłem się z tego wybronić. Jakby zapolował na mnie i w odpowiednim momencie zajechał drogę
                      Auto odholowano na Parowcową do serwisu ASO. Na moje nieco lamerskie oko zrobiono je dobrze. Mam tylko do poprawienia xenony (nie działa spryskiwanie i autopoziomowanie), dopiero dzień później się zorientowałem.
                      I w zasadzie tyle. W nadchodzącym tygodniu jadę do PZU po dokumenty w celu ubiegania się o odszkodowanie z tytułu utraty wartości. Zobaczymy czy ten przepis w ogóle funkcjonuje w praktyce czy już firmy ubezpieczeniowe nauczyły się go obchodzić.
                      Załączone pliki
                      Hokus-Pokus i dwumasa

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratoRS
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #61
                        Voldemort, Czy miales sprawdzana geometrie przedniej osi w niezaleznym od ASO warsztacie. Na pierwszym zdjeciu kolo sprawia takie wrazenie jakby bylo nachylone gora w strone silnika wlasnie od najechania na lampe.

                        Te czasy naprawy sa dobijajace. Jak ktos nie ma drugiego auta to jest lekko mowiac udupiony, bo wypozyczenie samochodu zastepczego w 90% przypadkow powoduje potem jeszcze wieksze schody z wyplata odszkodowania niz normalnie :x
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • Voldemort
                          Ambiente
                          • 2006
                          • 134

                          #62
                          Dobry wzrok Maicroft. Wahacz był wymieniany, geometria ustawiona, Nowe auto miało lekko skręconą kierownicę przy jeździe na wprost. Teraz jest w dobrej pozycji i nic nie ściąga, a sprawdzałem jak się prowadzi przy b.dużej prędkości. Wydaje mi się że wszystko w porządku z układem jezdnym. Z autem zastępczym tak właśnie było, tzn: niby była wola i prawo ale się nie udało. Ble, ble, ble...i w warsztacie i w Wimarze. Czyli w prospekcie pięknie a w życiu... :evil:
                          Hokus-Pokus i dwumasa

                          Komentarz

                          • mirus
                            Ambiente
                            • 2005
                            • 213

                            #63
                            Coś mam wrażenie że reflektor krzywo siedzi - szczelina pod reflektorem z prawej strony (patrząc na zdjęcie) jest wieksza niż z lewej. Ale to się chyba da wyregulować
                            Poza tym, widzę, ze nie nakleili ci nalepek na ramie chłodnicy - tym czarnym elemencie jak sie otworzy klapę. Ja ścignąłem za to Auto Blak i wyczarowali naklejki
                            Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
                            Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

                            Komentarz

                            • Voldemort
                              Ambiente
                              • 2006
                              • 134

                              #64
                              Tak szczerze mówiąc to z tymi szczelinami to idealnie nie było nawet w nówce. A jakie znaczenie mają te naklejki? Czy to coś istotnego?
                              Hokus-Pokus i dwumasa

                              Komentarz

                              • Nastar
                                Rider
                                • 2005
                                • 460

                                #65
                                A propos kierownicy - te mam delikatne "skręcenie" przy jeździe na wprost... Samochód to "nówka" Tour TDI 110KM...i jest tak od salonu...Troche mnie to irytuje. Da się to jakoś zniwelować? Jaka jest ingerencja w zawieszenie? Jakie koszty ?
                                Pozdrawiam
                                Wałcz - Poznań -Wrocław - miasta partnerskie :-)

                                Komentarz

                                • ===Tomy===
                                  Rider
                                  • 2006
                                  • 552

                                  #66
                                  Zamieszczone przez Nastar
                                  A propos kierownicy - te mam delikatne "skręcenie" przy jeździe na wprost... Samochód to "nówka" Tour TDI 110KM...i jest tak od salonu...Troche mnie to irytuje. Da się to jakoś zniwelować? Jaka jest ingerencja w zawieszenie? Jakie koszty ?
                                  Pozdrawiam
                                  Nastar, a kółeczka masz dobrze sprawdzone ? Miałem tak samo kiedy zmieniałem opony w naszym wałeckim Sowkamie. W ASO dopiero porządnie wyważyli i jest OK.
                                  Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
                                  Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
                                  Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                                  Komentarz

                                  • mirus
                                    Ambiente
                                    • 2005
                                    • 213

                                    #67
                                    Zamieszczone przez Voldemort
                                    Tak szczerze mówiąc to z tymi szczelinami to idealnie nie było nawet w nówce. A jakie znaczenie mają te naklejki? Czy to coś istotnego?
                                    Chyba nie istotne, ale od razu widać, że bylo coś robione
                                    Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
                                    Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

                                    Komentarz

                                    • Nastar
                                      Rider
                                      • 2005
                                      • 460

                                      #68
                                      Tomy - tak już było jak wyjechałem z salonu. Nie jest to jakaś duża rozbieżność ale idealnie nie jest...a chyba powinno.
                                      Pogadam z panami z ASO przy pierwszym przeglądzie na koniec roku...Zobaczymy ;-)

                                      Pozdrawiam
                                      Wałcz - Poznań -Wrocław - miasta partnerskie :-)

                                      Komentarz

                                      • Mareque1
                                        Classic
                                        • 2006
                                        • 22

                                        #69
                                        Cześć, Podzieliłem kurde dzisiaj los założyciela wątku: zaparkował mi pan w lewym tylnym rogu. NIe jest baudzo, ale boli: zderzak, lampa tył i taki pasek pod lampą, mo i najgorsze, leciutko wstała blacha na błotniku przy zgięciu koło klapy. Czytam ten wątek i nie wiem gdzie zaprowadzić auto: czy Auto Blak (trochę jednak popluliście na nich ostatnio) czy Carsed w Mińsku (stamtąd pochodzi moje auto, ale oprócz "mania lakierni" niewiele o nich piszecie w tym wątku). Bezgotówkowo of kors, zastępczaka potrzebuje "w cenie"... Z OC-PZU sprawcy.
                                        Pocieszcie, doradźcie cy coś?
                                        Mareque
                                        O2 Ambiente BJB '2005

                                        Komentarz

                                        • mirus
                                          Ambiente
                                          • 2005
                                          • 213

                                          #70
                                          Współczuję ...

                                          AutoBlak nie polecam. Możesz spróbować w ASO w Zakręcie zrobić naprawę - słyszałem (nie widziałem) że robią dobrze.
                                          Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
                                          Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

                                          Komentarz

                                          • misiekwaw
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 7715
                                            • Ford

                                            #71
                                            Zamieszczone przez Mareque1
                                            Cześć, Podzieliłem kurde dzisiaj los założyciela wątku: zaparkował mi pan w lewym tylnym rogu. NIe jest baudzo, ale boli: zderzak, lampa tył i taki pasek pod lampą, mo i najgorsze, leciutko wstała blacha na błotniku przy zgięciu koło klapy. Czytam ten wątek i nie wiem gdzie zaprowadzić auto: czy Auto Blak (trochę jednak popluliście na nich ostatnio) czy Carsed w Mińsku (stamtąd pochodzi moje auto, ale oprócz "mania lakierni" niewiele o nich piszecie w tym wątku). Bezgotówkowo of kors, zastępczaka potrzebuje "w cenie"... Z OC-PZU sprawcy.
                                            Pocieszcie, doradźcie cy coś?
                                            Nexus korzystal z lakierni w Minsku, pewnie jak sie pojawi to cos opisze :roll:
                                            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                            http://www.disi-tune.pl
                                            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                            Był WRX
                                            Była Octa

                                            Komentarz

                                            • szkoda
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 22543

                                              #72
                                              Zamieszczone przez MisiekWAW
                                              Nexus korzystal z lakierni w Minsku, pewnie jak sie pojawi to cos opisze :roll:
                                              z tego co pamietam nie byl zadowolony, ale nie jestem pewien jaki byl koncowy efekt , za to na pewno smigal wtedy fajna felką
                                              saport techniczny baj DGW
                                              była BKD+DSG '05 120kkm
                                              była BXE '08 190kkm
                                              no i nie ma :-)

                                              Komentarz

                                              • misiekwaw
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 7715
                                                • Ford

                                                #73
                                                Zamieszczone przez szkoda
                                                Zamieszczone przez MisiekWAW
                                                Nexus korzystal z lakierni w Minsku, pewnie jak sie pojawi to cos opisze :roll:
                                                z tego co pamietam nie byl zadowolony, ale nie jestem pewien jaki byl koncowy efekt , za to na pewno smigal wtedy fajna felką
                                                ja tez nie jestem pewien, dlatego najlepiej by bylo zeby sam sie wypowiedzial
                                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                http://www.disi-tune.pl
                                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                Był WRX
                                                Była Octa

                                                Komentarz

                                                • Mareque1
                                                  Classic
                                                  • 2006
                                                  • 22

                                                  #74
                                                  Dzwoniłem do Blaka i Do Carsedu. Blak chce robić od ręki (albo przynajmniej zostawić im auto od ręki) a Mińsk ma termin na 18.09. Jutro pojade do Blaka na oględziny i zobaczę co powiedzą.

                                                  (pozwoliłem sobie zapożyczyć zdjęcie od Kol. Mirus'a - u mnie druga strona trafiona, ale tylko dla zobrazowania pokazuję)
                                                  Ten błotnik (rys, poz 1), czy jaktam - to kurde wygląda jakby była cała lewa strona do wymiany....Gdzie "toto" się kończy? To jest w ogóle blacha czy jakieś tworzywo? To się wymienia całe? Czy jeśli się wymienia to jest w kolorze od razu czy "w podkładzie" i malują? Kurde, nie chcę na moim siedmiomiesięcznym aucie farby jakiejś....
                                                  Załączone pliki
                                                  Mareque
                                                  O2 Ambiente BJB '2005

                                                  Komentarz

                                                  • Maicroft
                                                    Moderator
                                                    S_OCP MemberModeratoRS
                                                    • 2004
                                                    • 25757
                                                    • Audi

                                                    #75
                                                    Mareque1, To pod 1-ka to jest taki duzy element i jesli robic wg nowego elementu, to wymienia sie od podlogi po dach, element caly boczny do dolnej czesci progu drzwi tylnych i tnie gdzies przy rynience, dlatego IMO lepiej wypychac

                                                    To spod 2 to jest element zamienny, kwesia czy pod nim nic nie jest pogiete
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...